בחירה בספקים הנכונים ביותר לעסק שיתנו את התוצאות הטובות ביותר התואמות את יעדי המכירות שהו צעד חשוב ביותר לעסק! כמובן שהצעד הראשון לפני בחירת הספק הוא יצירת האסטרטגיה השיווקית שבה נגדיר תחילה מהם פעולות השיווק הנכונות והמדויקות לעסק בהתאם לתקציב שהוגדר ובהתאם לפעילות העסקית של החברה.
לאחר שהגדרנו את ערוצי השיווק המדויקים והתקציב לכל אחד מהם (ראו כתבה פרמטרים בתקציב שיווק bit.ly/3aac3bR ) כעת עלינו לבחור מבין היצע ספקי השיווק (דיגיטל, גרפיקה, גוגל, מיתוג ועוד) הקיים בשוק לפי מספר פרמטרים:


• רזומה – מה הניסיון שיש לספק עם התחום של העסק או בכלל בתחום שלו?
• המלצות
• עלות
• תוצאות/תיק עבודות
• מה האסטרטגיה שמציעים והאם היא תואמת את מה שהעסק שלנו צריך
• מה מודל העבודה שלהם
• מה מהירות התגובה שלהם – למה מתחייבים
• איך הדינמיקה איתם מרגישה לכם
• החוזה שהם מציעים
• מה כמות החומרים שמייצרים בעבור התשלום, איכות החומרים וכו'

עדיף תמיד להגביל את החוזה למינימום 3 חודשים מקסימום חצי בהתחלה על מנת לקבל אומדן ליכולות שלהם.
מבחינת עלויות אלו הם העלויות הממוצעות לספקי הפרסום/שיווק:

סושיאל מדיה:
• ריטיינר(עלות עבודה) לקמפיינרים – נעים בין 1,500-4,000 תלוי בכמות העבודה + 15% מעלות המדיה ₪
• ריטיינר למנהל מדיה חברתית – תלוי בכמות המדיות שהספק צריך לנהל. בד"כ זה נע בין 1000- 6000 ₪ . מחיר הוגן לעסק קטן הוא עד 2,500 להמלצתנו.

גוגל:
• ריטיינר SEO בין 1000-5000 . עלות הוגנת לעסק קטן עד 2000 ₪
• ריטיינר PPC בין 1,000 ל- 5000 . עלות הוגנת לעסק קטן עד 2000 ₪
יצירת תוכן מתומחרת לעיתים בנפרד

לכל עסק יש את המדיה המתאימה לו ביותר הן לקבלת לידים והן ליצירת מוניטין רשת ועל כן עליכם לבחור את המדיה בצורה מדויקת
בנוסף, ככל שהאסטרטגיה שלכם מפורטת וטובה יותר כך התוצאות שתקבלו מקמפיינים יהיו אפקטיביים יותר

לעזרה בבחירת ספקים + אסטרטגיה לקמפיינים ולערוצי מדיה מוזמנים לפנות אלינו

רוצים לדעת עוד?