למה חומרים שיווקים כל כך חשובים לעסק?

על מנת לענות על שאלה זו עלינו להבין תחילה מהם חומרים/תוצרים שיווקיים. למעשה אלו כל אותם פרודוקטים שמשקפים ומציגים את הפעילות העסקית שלנו. לדוגמא : תמונה ייצוגית של בעל העסק, כרטיס ביקור (דיגיטלי או מודפס), פרופיל חברה/עסק, מצגת מוצרים/שירותים, מצגת חברה, פרופילים בסושיאל מדיה, פוסטים,סטורי, כתבות, אתרי, עמודי נחיתה, ניוזלטרים, נוסח לSMS, חומרים מודפסים כמו ברושורים, רולאפים, שילוטי מדף ועוד.

כלל תוצרים אלו מאפשרים ללקוחות הפוטנציאלים שלו וכן גם לקהל הרחב להבין במה הפעילות העסקית שלנו עוסקת וכיצד העסק שלנו יוכל להפוך את החיים שלהם לטובים, נוחים, יפים יעלים וטובים יותר. לכן, חשוב לייצר את התוצרים הללו. לרוב, את היוזמה לתוצרים שיווקיים מציף בעל העסק (במקרה ואין בעסק פונקציה שיווקית) או איש השיווק של העסק.
חומרים שיווקים אינם אמורים להיות פרויקט מורכב מדי, לפחות לא התוצרים הביסיים ולכן המדיה מאפשרת לבעלי עסקים רבים ליצור אותם בעצמם. ישנן תוכנות עיצוב חינמיות רבות (קנבה למשל), או לכל היותר בעלויות מתאימות לכל כיס. במקרים בהם בעל העסק מעוניין שהתוצרים השיווקים שלו יהיו ברמה מקצועית יותר, ניתן לעשות זאת למול גרפיקאית ישירות או לפנות למנהל פרוייקט/ מנהל שיווק שיבנה לו את הבריף לתוצרים השיווקים וכך המסרים יעברו לקהל הקצה בצורה הנכונה הטובה והיעילה ביותר, שתוביל לפניות והיענות של לקוחות במוצרים/שירותים של העסק. 

בהצלחה רבה! בכל שאלה, ייעוץ , הכוונה ובניית בריפים לתוצרים שיווקים צרו קשר בבאנר בתחתית העמוד

נכתב על ידי שירן

נכתב על ידי שירן

מומחית בייעוץ , הכוונה וליווי שיווקי

שתפו את הכתבה וחלקו את הידע שקיבלתם

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
רוצים לדעת עוד?