איך מתאימים מבצעים והטבות למותג 

איך מתאימים מבצעים והטבות למותג

כל מותג יודע כי מבצעים והטבות הינם פרמטרים שיש להתייחס אליהם בעסק והם חלק ממערכת היחסים של המותג עם הלקוחות שלו. בזמן שמותג מחליט על הדרך שבה הוא מעוניין להיתפס על ידי השוק הדבר ישפיע גם על מדיניות המבצעים שלו. למשל, חברות פרימיום רבות מחליטות כי אינן עושות מבצעים ללקוחות בשוטף מלבד אירועים מאוד מיוחדים, כאשר גם באירועים אלו המבצעים יהיו מינוריים. החלטה מסוג זה עוזרת למותג להיתפס בצורה גבוהה וגם מתאימה לקהל יעד מאוד ספציפי . בנוסף, כאשר מותג כזה עושה הנחות לעיתים רחוקות מאוד קהל היעד שלו נרגש.
ובכן, מכאן ניתן ללמוד כי על מנת שמותג יוכל להתאים מדיניות מבצעים נכונה עליו להתייחס למספר משתנים המשפיעים על החלטה זו:


1. מה השירות/ המוצר שהמותג משווק
2. כיצד המותג רוצה להיתפס בשוק
3. מיהו קהל היעד של המותג
4. אילו הטבות או מבצעים אסור לעשות במותג זה , כלומר מהם המבצעים שבמידה ונעשה אותם נהרוס את תפיסת המותג בקרב קהל היעד.
5. מחקר מתחרים באותו תחום
6. מחקר למול קהל היעד
7. יצירת בידול במבצעים ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים

ברגע שעסק מייצר פילוח מסודר ועונה על השאלות לעיל בצורה ממוקדת, בדוקה, רצינית ובחשיבה לטווח ארוך סוג המבצעים וההטבות שהמותג יציע יניבו את התוצאות שבעל העסק ייחל להם. כמובן שתמיד צריך לחשוב על דרכים לחדש בהטבות ללקוחות אך חשוב לשמור על תבנית קבועה של מדיניות המבצעים שנקבעה בעסק https://bit.ly/3xUCydE
להתאמה מלאה של מבצעים שיניבו את התוצאות שאתם רוצים לעסק שלכם צרו קשר

רוצים לדעת עוד?