ניהול לקוחות קיימים

מערכת יחסים לטווח ארך

לקוחותיו של העסק הם הלחם וחמאה של העסק!

הידעת?
ניתן להגדיל את מחזור ההכנסות בכ-50% ע"י ביצוע כמה פעולות בסיסיות בשימור לקוחות….

הלקוחות הקיימים של העסק שלכם הם למעשה הדאטה! הדבר הכי חשוב בעסק שלכם ומה שיכול לייצר לכם את ההכנסה הגבוהה ביותר בעסק אם תדעו לנהל אותם נכון ולייצר איתם מערכת יחסים שהבנויה על פלטפורמה לטווח ארוך ובממשק קבוע, אחיד ושוטף.
בשירות זה אנו למעשה מפתחים אצלכם פלטפורמה לניהול ושיח עם הלקוחות הקיימים שלכם. הפלטפורמה תייצר עבורכם ממשק צמוד ושוטף עם הלקוחות הקיימים ודרכים לגידול הכנסה בערוץ זה.

תהליך:

  • ניתוח של לקוחות החברה, נבחן מיהו הלקוח, מה מאפיין אותו ומהם הצרכים שלו. נבדוק אם ישנם מאפיינים שנוכל להשתמש בהם כמו מיקום, גיל, מצב משפחתי, תחביבים וכדומה.
  • בחינה של ערוצי השיווק מול הלקוחות הקיימים ובניה של ערוצים חדשים לתקשורת מולם
  • בניית מוצרים/שירותים חדשים עבור הלקוחות הקיימים שיגדילו הכנסה לעסק שלכם
  • עזרה בשיפור שרות הלקוחות לפי מידת הצורך ושילוב במערכת ניהול הלקוחות.
  • בחינת ההתנהלות למול הלקוח הקיים, מה גורם לנטישה של לקוחות קיימים
  • נשים דגש על שימור הלקוחות ע"י הבנה טובה יותר של צרכי הלקוח ונתינת מענה לצורך זה. אחרי שנכיר טוב את הלקוח שלנו, אנו נדע מהי הדרך הטובה ביותר לשמר אותו ולהפוך אותו ללקוח חוזר!

זכרו הלקוחות הקיימים וטיפול בהם, הוא המשאב העיקרי, היקר וזה שיקבע את ההכנסות של העסקי והצמיחה.

אהבתם? רוצים לשבת יחד לכוס קפה?

רוצים לדעת עוד?