ייעוץ והכוונה שיווקית

מהפך מהפגישה הראשונה

תהליך קצר הבנוי מ-2 פגישות פרונטאליות שמטרתן להתוות דרך שיווקית נכונה. משמעות הדבר היא לתת כיוון שיווקי ופרקטי אשר יהיה האפקטיבי ביותר עבורכם.
בפגישה אנו נתמקד בשלושה שלבים: אבחון, אסטרטגיה ודרכי יישום.
אבחון של העסק, מתן כלים פרקטים ותוכנית עבודה כבר מהמפגש הראשון לייעול העסק. ניתן לקבל הרבה מאוד ולשפר משמעותית את ההכנסות בעסק כבר מהפגישה הראשונה. במהלך הפגישה אמליץ לגבי ערוצי השיווק, הפרסום והקידום שהעסק משתמש בהם, מה הצעדים שיש לעשות והאם יש צורך בליווי חודשי ובכלים נוספים. לעיתים מספיקה רק הפגישה.

אבחון
השלב הראשון והחשוב ביותר. בשלב זה נבצע למידה מעמיקה של העסק ונכיר היטב את בעלי העסק. עלינו ללמוד את מושא השיווק. את מי או את מה אנחנו רוצים לשווק. מענה מדויק על שאלה זו ישפיע מאוד בשלבי בחירת אסטרטגיה ומציאת הכלים השיווקים הנכונים. חשוב לדעת האם השיווק הוא תדמיתי לעסק או שיווקי למטרת העלאת מכירות (של מוצר או שרות) שכן אסטרטגית השיווק של מטרות אלו היא שונה מאוד. בנוסף, אנו נעמיק בשאלה למי אנו משווקים? חשיבותו של מיקוד קהל היעד היא רבה – בעיקר בימים אלו בהם אנו רואים הרבה נושאים המרכזים סביבם קבוצות של אנשים.
השאלה החשובה ביותר בה נעסוק וסביבה נרצה לבנות את השיווק היא שאלת היתרון. מהו היתרון התחרותי שיש לנו? מדוע כדאי ללקוח הפוטנציאלי לבחור דווקא בנו? חשוב שהיתרון התחרותי יהיה מוגדר וברור על מנת שתהליכי השיווק והמכירה יהיו יעילים.

בניית אסטרטגיה ומתווה יציאה לדרך
האסטרטגיה היא למעשה קווים כלליים לשיווק. בשלב זה אבנה את מתווה העסק וכלל הפתרונות הנכונים לשיווק שלו כאשר נתמקד בפתרונות היעילים ביותר למטרה שלשמה התכנסנו, ליכולות ולמשאבים של העסק ולכיוון התדמיתי של העסק. אנו נעסוק במדיניות השיווק של העסק, נגדיר מטרות ויעדים שיווקיים. אנו נזהה מטרות עסקיות ונבחן את קיומן של הזדמנויות העסקיות. בנוסף ננסה לאתר ולצפות קשיים שיווקים פוטנציאליים.
בשלב האסטרטגיה אנו נעסוק גם בנושא הלקוחות עם דגש על מדיניות לניהול מאגר הלקוחות הקיימים שלכם והאם יש צורך בגיוס לקוחות חדשים . יש לקחת בחשבון שגיוס לקוחות חדשים דורש משאבים כספיים לעסק ולעיתים אין צורך בזה וניתן להגדיל את ההכנסה ואף יותר מתוך המתווה הקיים.

יישום
שלב זה הינו פגישת תצוגת התוכנית. בשלב היישום אנו נדון בכיצד ניתן להוציא את התוכנית לפועל כאשר השאיפה היא להשתמש במשאבים הקיימים שלכם. בשלב זה נציג כלים שיווקים שונים המותאמים לעסק שלכם להשגת המטרות השיווקיות. יהיה עלינו להתאים את כלי השיווק לקהל היעד ולמדיניות השיווק. אנו נסתכל על כלים אשר היו בשימוש ונבחן את אופן השימוש בהם ואת יעילותם – שכן, שימוש לא נכון בכלי שיווק לא יוכל לתת תוצאות.

דגשים לגבי שירות זה

שירות הינו ייעוץ, הכוונה ומתן תוכנית יציאה לדרך בלבד ואינו כולל יישום בשטח.
שרות זה הינו חד-פעמי ולא מחייב בהמשך תהליך.
מטרת השרות הינה לתת לכם כלים מדוייקים וקלים להגדיל הכנסות נושא השיווק ולהגדיל על ידי ביצוע פעולות תוך הבנת הפעולות ונשיאת עיניים לעתיד.

אהבתם? רוצים לשבת יחד לכוס קפה?

רוצים לדעת עוד?