מועדון לקוחות מהווה חלק משמעותי בחוויית הלקוח. לכן, זהו אלמנט חשוב בקבלת ההחלטה האם להיות לקוח חברה. לצערנו, לקוחות רבים לא מבינים זאת ואלא אם כן החוויה בהיותם חברי מועדון תתוקשר החוצה, השיקול של מועדון הלקוח לא יילקח בחשבון בהחלטת הקניה. ישנן חברות רבות שהשכילו להבין זאת ומשקיעות משאבים רבים בשיווק מועדון הלקוחות שלהם על מנת ליצור אצל הלקוחות נחשקות במותג "אני חלק ממועדון נחשב ואקסלוסיבי" " לקוחות החברה XXX משקיעות המון במועדון הלקוחות שלהם אז כדאי לי לרכוש אצלם" , אלו חלק מתפיסות המותג שניתן לייצר אצל לקוח כאשר ניקח בחשבון את מועדון הלקוחות כחלק נכבד בהצעת המכר.
כמובן שעל מנת לייצר נחשקות בקרב מועדון הלקוחות של העסק עלינו לייצר תחילה מועדון לקוחות בעל ערך אמיתי, רלוונטי ונתפס כגדול מאוד אצל הלקוחות . לאחר שיצרנו זאת (ישנן כתבות וסרטונים על הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון כשמייצרים מועדון לקוחות ) נוכל להשתמש במועדון הלקוחות ככלי שיווקי לגייס לקוחות. מספר דרכים שניתן לעשות זאת :

    1. קמפיינים- אוכל לפרסם את הערך של מועדון הלקוחות בכלל ערוצי התקשורת העקיפים שלי (סושיאל מדיה, טלוויזיה, שילוטים ועוד)

    2. כאשר שולחים הטבות ללקוחות קיימים בערוצים עקיפים (קמפיין פייסבוק למשל), אוכל לטרגט קבוצה של לקוחות חדשים המקבלים את הדיוור כאילו היו חלק ממועדון הלקוחות שלי.             כך יוכלו לחוש בזמן אמת את המשמעות של להיות חלק. 

    3. להציג את חווית הלקוחות עצמם – טסטמוניאלס . לשתף אירועים של החברה, אירועים של מועדון לקוחות, לקוחות מקבלים הטבות ועוד

רוצים לייצר קמפיינים מעניינים ללקוחות קיימים ולגייס דרכם עוד לקוחות? צרו קשר

רוצים לדעת עוד?