למה תכנון מקדים של הטבות ומבצעים ללקוחות חשוב דווקא לפני גיוס לקוחות

אחד הדברים שאני חשופה להם רבות במקצוע שלי ובעבודה שלי למול לקוחות רבים, זה אסטרטגיה של עסקים. באסטרטגיה אנחנו למעשה קובעים את התנ"ך של העסק, את החוקים שלו את ההגדרה שלו ועוד. בזמן התהליך אני תמיד אומרת כי לפני שעלינו לגייס לקוחות חדשים, עלינו להבין כיצד אנחנו מתייחסים ללקוחות הקיימים בעסק. כלומר, מה הלקוח יחווה כאשר הוא יהפוך ללקוח קיים. חלק  מהמודל  של ניהול לקוחות בעסק מתייחס למבצעים וההטבות שלקוחות קיימים ייהנו מהם ויבודלו למול לקוחות חדשים.

תכנון מקדים של המבצעים וההטבות של העסק ללקוחות קיימים לפני גיוס לקוחות חדשים יכול להוות כלי מכירה מצויין לגיוס לקוחות ואף ישנן שיטות שיווק שמשתמשות בכך ככלי לגירוי ויצירת ביקוש בקרב לקוחות פוטנציאלים. כלומר לייצר הדמיה אצל הלקוח החדש לחוויה שתהיה לו כלקוח קיים אם יצטרף וירכוש את השירותים או המוצרים של המותג. בנוסף, כאשר אנחנו מייצרים את התוכנית לניהול לקוחות קיימים בטרם גייסנו לקוחות חדשים, קל לנו יותר בהתנהלות השוטפת למולם מאחר והמערכת מוכנה מראש ולא נתקלת בבל"תמים שקורים עקב חוסר תכנון

לתכנון בניה והתנהלות למול לקוחות קיימים צרו קשר

רוצים לדעת עוד?